Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft met betrekking tot de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst van de fiets via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Graag bij uw service verzoek alle onderstaande gegevens vermelden voor een snelle en adequate reactie. Wij streven er naar om uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie te geven op uw klacht.

  • omschrijving van de klacht + eventuele foto’s
  • uw ordernummer en het bestelde product
  • uw naam
  • uw adres
  • uw woonplaats
  • uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent
  • uw e-mail adres

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Mocht u hiermee niet tevreden zijn, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij Wheelerz.nl is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wheelerz.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en Stichting Thuiswinkel Waarborg, de algemene voorwaarden leest u hier. Zie ook artikel 14 van de Algemene Voorwaarden inzake de klachtenprocedure.